I dag skulle vært vårt 1 år og 3 måneders jubileum. Vi skulle hatt det gøy og bare slappet av sammen. Neida. I stedet sitter jeg hjemme, skal snart til legen og du sitter på skolebenken og så fort du kommer hjem skal du vel pule den nye kjæresten din. Faen ta deg. Faen ta deg for at du ikke fortalte meg noe. Faen ta deg for at du ikke spør meg om hvordan jeg har det. Faen ta deg som i stedet bare spør om jeg har ordnet saker og ting. Faen ta deg som faen ikke bryr deg om meg.
Jada, jada. Jeg skal jo ta ansvar for mine egne handlinger også, men hvor irriterende er det ikke når en person (eller en eks) ikke bryr seg om deg at all? Faen ass.
Jada, jada. Jeg skal jo ta ansvar for mine egne handlinger også, men hvor irriterende er det ikke når en person (eller en eks) ikke bryr seg om deg at all? Faen ass.

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar