fredag 11. mars 2011

Sykemeldt

Sykemeldt fra i dag til mandag. Gratulerer til meg. Dårlig samvittighet ovenfor jobben, ja! Skal ikke være enkelt når det er få folk, i tillegg til at flere av de andre er syke. Superdupermega dårlig samvittighet. Jeg syns synd på sjefen og jeg vil egentlig ikke ha fri. Legen sier jeg må ta det med ro fordi jeg har virus. Ta det med ro. Ja, særlig. Kommer til å være den mest stressende helgen noensinne. Bare være hjemme. Sløve. Æsj. Jeg kan i hvertfall trøste meg med at jeg jobbet 2 av 3 fridager denne uken da. Late som at det letter på samvittigheten.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar