lørdag 5. mars 2011

Paaaaarty

I går hadde jeg fri. Fridagen ble fort til fest. Festen ble 2-3 cider, pluss et par tequila shots. Full. Flaut å bli full så fort, men det var gøy. Så kom en kompis til og han hadde med seg noe å røyke på. 6 trekk. Bøttefjernfull. Endte med at jeg dro med de to andre kompisene mine hjem klokken halv elleve og gikk langt. Vet ikke hvor mange km, men satans mange. Jeg hadde på meg høye, leopard wedges og føttene mine holdt på å dø. Vet ikke hvor mye jeg klaget på veien, men det var ille. Aldri har jeg hatt så vondt i føttene før.
I dag er jeg sliten og jeg skal på jobb om 45 minutter og jobbe til 21.15. Hurra! Men det klarer jeg fint.
Siden i går har jeg spist kjempe masse mat og godteri. Gikk på vekta etter jeg kom hjem i stad og den rundet 60,6. Mye, men ikke for mye. Jeg har trossalt spist i dag og om jeg ikke spiser mer i dag, men drikker og holder meg i bevegelse, er den nok rundt 59 i morgen. 55 kg innen April er målet. Skal trossalt på Sensation White i Oslo 16.april.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar