Jeg gikk ned i går, etter pizzaen og alt. I går var jeg 59,2. Laveste vekten på evigheter. I dag veier jeg 60,1. Feit, feit, feit. Hvorfor? Fordi jeg røyket i går og hadde kjempe mønsj. Boller, chilinøtter, vann, banan, muffins. ALT. I dag gjelder vann. Vann, vann, vann.
Jeg så han i går. Jeg så han snudde seg og så på meg. Jeg så et lite sekund tilbake på han før jeg så rett frem igjen og gikk forbi. Ignorering, sier du? Ja. Hvorfor ikke? Hvorfor skal jeg snakke til en person som helst vil unngå å snakke med meg, som ikke forteller meg noenting?
Jeg så han i går. Jeg så han snudde seg og så på meg. Jeg så et lite sekund tilbake på han før jeg så rett frem igjen og gikk forbi. Ignorering, sier du? Ja. Hvorfor ikke? Hvorfor skal jeg snakke til en person som helst vil unngå å snakke med meg, som ikke forteller meg noenting?

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar