tirsdag 15. mars 2011

On the right track

I dag gikk jeg på vekten. Nysgjerrig. Redd for å ha gått opp. Men gjett hva?! 59,0. Femtifuckingsni kg. Det er det minste jeg har veid foreløbig, siden jeg var liten. Nå er det kun 4 kg igjen. 4 kg på 32 dager. Det betyr at jeg skal ned 125 gram hver eneste dag. Nøyaktig.
I'm so happy today! :)









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar