15-16 timer jobb i dag. Hurra!
Da jeg kom hjem, for omtrent en halvtime prøvde jeg noen "gamle" klær og de er for store. Hvor bra er ikke det?! Det gjør meg kjempe glad, for i dag har jeg spist mye! En halv pizza (grandiosa med kjøttdeig og løk), 9 cookies, 3 kjeks med smøreost og 2 kjeks med jarlsberg. Om jeg går ned i morgen, skal jeg takke kroppen min for det.
I morgen er det stor, svart genser, tynn strømpebukse og leopard wedges som gjelder. 2 dager fri. Elsker det.
Da jeg kom hjem, for omtrent en halvtime prøvde jeg noen "gamle" klær og de er for store. Hvor bra er ikke det?! Det gjør meg kjempe glad, for i dag har jeg spist mye! En halv pizza (grandiosa med kjøttdeig og løk), 9 cookies, 3 kjeks med smøreost og 2 kjeks med jarlsberg. Om jeg går ned i morgen, skal jeg takke kroppen min for det.
I morgen er det stor, svart genser, tynn strømpebukse og leopard wedges som gjelder. 2 dager fri. Elsker det.

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar