onsdag 2. mars 2011

15 hours

15-16 timer jobb i dag. Hurra!
Da jeg kom hjem, for omtrent en halvtime prøvde jeg noen "gamle" klær og de er for store. Hvor bra er ikke det?! Det gjør meg kjempe glad, for i dag har jeg spist mye! En halv pizza (grandiosa med kjøttdeig og løk), 9 cookies, 3 kjeks med smøreost og 2 kjeks med jarlsberg. Om jeg går ned i morgen, skal jeg takke kroppen min for det.




I morgen er det stor, svart genser, tynn strømpebukse og leopard wedges som gjelder. 2 dager fri. Elsker det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar