lørdag 19. mars 2011

So weak

Jeg er så svak for mat i helgen. Nesten to baguetter gikk ned på null komma niks og på jobb skal jeg spise sjokokuler. Jeg gleder meg til å ha fri til uken. Skape litt kontroll igjen utenom jobben. Ta litt sol. Være litt med venner. I morgen skal jeg ikke gjøre noe annet enn å rydde rommet, rydde buret til dyra og slappe av. Jeg skulle egentlig på fest i kveld, men jeg orker ikke. Jeg vil heller være hjemme med noe godteri, se Ringenes Herre - Atter En Konge og eventuelt planlegge resten av den fete turen jeg skal på.

I dag på morgenen da jeg våknet første gang tenkte jeg på at til tirsdag har jeg vært singel i 2 måneder. På tirsdag er det en måned og 8 dager siden jeg hadde sex med en annen enn meg selv. Til tirsdag er det 22.mars og da er det kun 3 uker og 4 dager til Sensation White. Til tirsdag skal jeg kanskje ordne forsikring i banken. Men aller først kommer mandag. Denne mandagen skal jeg ta den helvettes teoriprøven og jeg skal klare det. Jeg skal lese i kveld, før Ringenes Herre. Jeg skal lese etter Ringenes Herre og jeg skal lese etter jeg har ryddet rommet i morgen. Mandag er dagen det skjer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar