Jeg er ikke kristen, og tror ikke på noen religion, men jeg er åpen for det. Poenget med tittelen er derimot at jeg er sinnsykt sår. Diarè er en fin ting å våkne opp til på mandags morgen. Når jeg tenker over det, er det faktisk helt ok. Jeg mister vekt uten å gjøre noe. Hvor fint er ikke det? Haha. Den mest negative siden er jo akkurat det å bli sår. Au au au. Men det går jo over etterhvert.
I dag er planene mine og ta sol og bare sløve, egentlig. Teoriprøven forskøyv jeg til onsdag, for da har jeg litt mer fritid enn i dag, ettersom jeg skal møte venninnen min klokken 4 i dag.
Sånn ellers er det jo kjempe fint vær ute i dag, og jeg har lest mange statuser på facebook av venner som sier de kan gå ut uten jakke osv. Jeg gleder meg til å gå ut og ta en sigarett. Da skal jeg finne ut hvor varmt det er og hva jeg skal ha på meg når jeg skal ta sol og slække. Men nå må jeg gå! Magen min jobber som sagt i mot meg!
I dag er planene mine og ta sol og bare sløve, egentlig. Teoriprøven forskøyv jeg til onsdag, for da har jeg litt mer fritid enn i dag, ettersom jeg skal møte venninnen min klokken 4 i dag.
Sånn ellers er det jo kjempe fint vær ute i dag, og jeg har lest mange statuser på facebook av venner som sier de kan gå ut uten jakke osv. Jeg gleder meg til å gå ut og ta en sigarett. Da skal jeg finne ut hvor varmt det er og hva jeg skal ha på meg når jeg skal ta sol og slække. Men nå må jeg gå! Magen min jobber som sagt i mot meg!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar