Walk the hard way
fredag 25. mars 2011
Bare barnemat
Jeg har akkurat smakt barnemat lapskausen og jeg må si at den var kjempe god! Mett ble jeg også, og den inneholder kun (!) ca 140 kcal. Fantastisk, hva? Det syns jeg!
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar