fredag 25. mars 2011

Bare barnemat

Jeg har akkurat smakt barnemat lapskausen og jeg må si at den var kjempe god! Mett ble jeg også, og den inneholder kun (!) ca 140 kcal. Fantastisk, hva? Det syns jeg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar