Ja, jeg har sett to tårn nå også. Den var bedre enn ringenes brorskap. Gleder meg egentlig til å se atter en konge i morgen, etter sol, etter jobb, etter trening. Jeg skal stå opp tidlig for å ta solarium, så skal jeg shoppe litt småting, deretter skal jeg på jobb 8 timer. Og etter jobb skal jeg trene. Jeg gleder meg. Gleder meg til å se hvor hardt jeg kan presse meg selv på tredemøllen. Jeg gleder meg til å spise lite i morgen. I dag ble det noen pizzastykker, noen havrekjeks og en porsjon med fiskegrateng, poteter, gulerøtter og smør. Nå har jeg 1 måned og 2 dager på meg igjen til 55. Jeg skal klare det. Hvis ikke blir jeg sint. Haha! For en trussel. Sint. Wow. Nei, jeg blir skuffet over meg selv. Skuffet fordi jeg faen ikke klarer å gå ned til 55 kg. 55 kg. Det er ikke så jævlig langt unna. Jeg skal klare det!
Det er forresten blitt mye bedre vær ute. Sol og fint. Venter kun på varmen og alle de grønne omgivelsene. Jeg gleder meg til å kunne gå lettere kledd. Til og kunne gå i shorts uten strømpebukse under.
Det er forresten blitt mye bedre vær ute. Sol og fint. Venter kun på varmen og alle de grønne omgivelsene. Jeg gleder meg til å kunne gå lettere kledd. Til og kunne gå i shorts uten strømpebukse under.
I morgen skal jeg ta 1 hull til i hvert øre. Da vil jeg ha 5 i hvert øre. Nederst på øreflippen og oppover. Senere skal jeg ta på toppen av høyre øre. Hadde der da jeg var 13-14, men tok det ut for det var så betent. Men hva kan man vel forvente når man drar til frisøren og tar det med sånn pistolting?
Jeg vil også ta tungepiercingen min med en gang, men det kan jeg ikke. Jeg må vente til november. Det er jo bare 8 måneder igjen. Hvorfor november? Jo, for da skal foreldrene mine bort og jeg slipper all masingen deres om piercinger. De hater det. Moren min hater den ene tattoveringen min. Hun vet ikke om den andre. Faren min bryr seg ikke. Takk og lov.

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar