Magen min er mye bedre nå og det eneste jeg har fått i meg i dag er 2 kopper kaffe, ca en liter med vann, 1 liter biola med blåbær og en halv baguette med philadelphia gressløk med tomat og gulost oppå. I morgen er det frokost blanding for alle pengene!Jeg fikk sensation kjolen min i dag. Hvit og ser kjempe stilig ut, på bildet. Jeg kledde den ikke så bra. Puppene mine ble for små i den også er den relativt gjennomsiktig. Flott jeg skal ned til 55 kg. Kanksje den ser bedre ut på meg da, sånn i forhold til hoftene mine og valpefettet. Brunfargen ser amazing ut, men hva gjør vel det når jeg har en kropp som er teit, som ikke passer kjolen? Kjolen burde også vært en størrelse mindre, for da hadde den sittet strammere og vært mer sexy. Skuffende. Det første skuffende kjøpet jeg noensinne har gjort på ebay. høhø.
Hva kan man egentlig forvente av en onesize, tenker jeg da på..
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar