Jeg sa unnskyld til han. Jeg orket ikke mer ignorering. Det var deilig. Skal kanskje møte han til mandag. Vet ikke og får ikke vite før mandag.
I dag har vært en grei dag. Brå dag, men grei. Våknet 06.42 av mobilen min som ringte. En kollega som spurte om jeg kom på jobb snart. Jada. 17 minutter etterpå var jeg på jobb. Det med å kle på seg, pusse tenna og løpe til jobb.
I dag skulle jeg være flink og kun spise sjokokuler og melk, men den gang ei. Endte med 2 brødskiver med philadelphia, tomat og ost, en muffins (måtte jo smake på de jeg lagde uten sukker..?), to knekkebrød med smør, salami og ost + 6 små biter mørk sjokolade og noen oreokjeks. Slem jente. Veldig slem jente. Herregud, hvor kommer all denne bingingen fra? Jaja. Det går over. I morgen skal jeg ta sol, kjøpe avføringspiller og røyk. Sol fordi jeg vil bli brun og fin. Avføringspiller fordi da mister jeg vekt litt fortere (selv med binging) og røyk fordi, vel, jeg er avhengig.
I dag har vært en grei dag. Brå dag, men grei. Våknet 06.42 av mobilen min som ringte. En kollega som spurte om jeg kom på jobb snart. Jada. 17 minutter etterpå var jeg på jobb. Det med å kle på seg, pusse tenna og løpe til jobb.
I dag skulle jeg være flink og kun spise sjokokuler og melk, men den gang ei. Endte med 2 brødskiver med philadelphia, tomat og ost, en muffins (måtte jo smake på de jeg lagde uten sukker..?), to knekkebrød med smør, salami og ost + 6 små biter mørk sjokolade og noen oreokjeks. Slem jente. Veldig slem jente. Herregud, hvor kommer all denne bingingen fra? Jaja. Det går over. I morgen skal jeg ta sol, kjøpe avføringspiller og røyk. Sol fordi jeg vil bli brun og fin. Avføringspiller fordi da mister jeg vekt litt fortere (selv med binging) og røyk fordi, vel, jeg er avhengig.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar