tirsdag 22. mars 2011

SPRIIIING

Endelig, endelig, endelig smelter masse snø! Jeg har vært i banken i dag og ordnet forsikringer, siden jeg fyller 20 om underkant av 2 måneder. Jeg har gått på vekten i dag og den er på 58,4, slik som den var forrige onsdag. Ja, jeg vet det er tirsdag i dag, men joda. 58,4. Ganske greit, siden jeg gikk opp mye i helgen. Nå har jeg fått en veldig bra motivasjon og det er den hvite kjolen. Ja, den er for stor nå, men jeg tror ganske helt sikkert at den fremdeles vil sitte bedre på en 55 kilos kropp enn en 58 siden da er valpefettet mitt mindre. Til helgen, fredag, skal jeg veie 56 komma et eller annet, for denne uken skal jeg klare å faste uten å la meg friste av alt annet. Frokostblanding er mitt liv. Skummet melk og chokokuler fra first price, blir det nå. Kjenner jeg smågleder meg litt. Det er orgasme i munnen liksom. Høhøhø.

Men jo! VÅR! Herregud! Det var så deilig og kunne gå ute i går uten å fryse i det hele tatt. Det er så deilig å se at all snøen smelter. Det er så deilig  å vite at det er underkant av en måned til Sensation. Det er så deilig å vite at det er underkant av 2 måneder til jeg fyller 20. Det er enda deiligere å vite at det er 3 måneder og 6 dager til jeg drar til Roskilde og etter det til Amsterdam. 2011 blir et bra år alikevel, om du ser bort i fra han.
Jeg har forresten lagt merke til at klærne mine passer dårligere og dårligere. Buksene mine er lett for store. I går møtte jeg en kompis som sa at jeg så veldig tynn ut i klærne og spurte om jeg hadde gått ned i vekt. "Vel, 10 kg, pluss litt til?" Så spurte han ikke noe mer. Også fikk jeg komplimenter for brunfargen min i går. Herregud, jeg må ærlig si at jeg elsker å være meg noen ganger. Oppmerksomhet, oppmerksomhet, oppmerksomhet..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar