fredag 11. mars 2011

Jada jada

Jeg lever fremdeles. Bortsett fra at jeg hoster ut lungene mine, er rød i halsen og dritstøl i magen. Hosting er bra trening. Magemuskler og forbrenner mer. Flott. Bortsett fra at jeg spiser like mye som jeg forbrenner. Er enda rundt 60 da, så har ikke gått opp så mye. Heldigvis.
Sånn ellers har jeg smakt Starbucks Mocha Latte og den smakte dritt. ÆSJ ÆSJ ÆSJ! Noe jeg anbefaler derimot er den nye paien til Stabburet med Mozarella. Vegetar til og med. Win win win. I skrivende øyeblikk har jeg hostepause og spiser chilinøtter og jordbær. Skal snart se på Paradise Hotell, for så kul er jeg. Etterpå skal jeg prøve å sove. Håper jeg klarer å sove hele natten uten at jeg dør av hosteanfall.

Jeg har forresten mottatt Betakaroten pillene mine og venter spent på resultat (som ventes om 2-3 måneder). Dere skal få lov til å se resultat. Jeg lover.

Jo! Jeg har forresten gått 3 dager over. Jeg skulle hatt mensen for 3 dager siden. Fremdeles ikke fått den, og det irriterer meg. Jeg vil ha.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar