WOHA! ruuud.blogg.no har en konkurranse hvor jeg, du og alle kan vinne et solkort til en verdi av 300 kr! Shit, det er akkurat det jeg trenger nå ettersom jeg er veldig blakk de 2 neste ukene. Har jo nesten ikke råd til sigg en gang. Faen ass. Jeg trenger solkort for å opprettholde brunfargen min slik at jeg er kjempe brun og fin til Sensation White 16.april. Gimme PLEASE! Det ville gjort meg kjempe glad.
![]() |

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar