lørdag 12. mars 2011

Filmanbefaling #3

Jeg har sett 127 hours. Dere vet, den om han klatreren som setter seg fast i Grand Canyon? Ja, flott. Den filmen. Jeg lastet den ned, fordi jeg ikke kommer meg på kino og kvaliteten var helt perfekt og det samme var filmen.
Historien er ganske morsom, hovedpersonen er morsom og innimellom er det litt trist, men det er jo fordi han sitter fast.
Altså, filmen var ikke totallyawesome, men absolutt verdt å se. Den varer i 94 minutter og det er helt fint. Handlingen er bra tvers i gjennom og du kjeder deg ikke.
Se den. Også er den jo basert på en ekte historie, da.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar