fredag 11. februar 2011

07.00

I skrivende øyeblikk er klokken 07.00. Jeg stod opp for en halvtime siden og er fremdeles jævlig trøtt. Frokost så tidlig på morgenen funker ikke og jeg orker ikke lage kaffe. Jeg er så sløv at jeg egentlig bare burde holdt meg hjemme.

I dag er det 11.februar og det er forsåvidt ikke noe spesielt ved det. Det er en fredag. I morgen er det lørdag. Planene mine i helgen er å slappe av, kanskje drikke litt, kanskje røyke litt. Jeg er fremdeles spent på mandagen.

Etter onsdagen har jeg kun gått ned 400 gram av de 900 jeg la på meg. Da skal jeg gå ned resten i dag! I dag skal jeg jobbe hardt. Trene. Gå. Løfte. Jeg skal eie de 500 grammene som absolutt skulle legge seg på. Jeg skal jo ned 3,3 kg til i hvertfall. Eller jeg skal jo ned mer enn det, jeg skal jo se 50-tallet igjen. Jeg skal bli tynn  til sommeren. Folk skal se på meg og være sjalu. Brun. Tynn. Pen. Denne sommeren er min.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar