mandag 28. februar 2011

Lost it

Hurra. 59.6 kg. Bare 4,6 igjen.

I dag trodde jeg skulle bli en god dag. Logger inn på facebook. Ser statusen hans; ".... er i et forhold med ....".
Hjertet mitt dunker fortere enn bassen på en heavy techno sang. Broken you say? I am.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar