Vel hjemme etter en tur ute med en kompis. Turen gikk til McDonalds. Æsj. Jeg proppa i meg en medium meny med El Maco Chicken, pluss en halvliter Bonaqua med kullsyre og sitron. Det tilsvarer 340 kcal bare på pommes friten, 10 kcal på ketchupen, 495 kcal på burgeren og 0,1 kcal på Bonaquaen = 845,1 kcal på et fuckings måltid. Æsj. Men kanskje jeg trengte det? Siden fredag har jeg kun gått ned 100 gram og jeg har spist ganske lite. Får se på vekten i morgen. Krysser fingrene.

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar