Walk the hard way
mandag 28. februar 2011
MP3-SPILLER
Rosieh
gir bort en MP3 spiller og det vil jeg veldig gjerne ha slik at jeg kan gi min mor en bedre morsdaggave enn den hun fikk på morsdagen. Og den er kjempe fin i rosa. Mamma fortjener dette.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar