mandag 28. februar 2011

MP3-SPILLER

Rosieh gir bort en MP3 spiller og det vil jeg veldig gjerne ha slik at jeg kan gi min mor en bedre morsdaggave enn den hun fikk på morsdagen. Og den er kjempe fin i rosa. Mamma fortjener dette.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar