tirsdag 15. februar 2011

Happy singleday

Gårsdagen var vellykket. Jeg kom lykkelig hjem. Drit sliten, men lykkelig.

I dag fikk jeg kjæledyrene mine. 2 chinchillaer. Kjempe søte!





Dette er ikke mine da, men de er kjempe søte! // http://weheartit.com //

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar