lørdag 5. februar 2011

Roskildemat

Jeg våknet for en time siden. Fremdeles trøtt, men nervøs. Jeg stod opp, tok en deilig og varm dusj. Nå er det minimum 3,6 kg til jeg skal gå ned. Hurra! Jeg tok meg to halve baguetter og smurte på med kremost, la på masse hakkede tomater og la på to osteskiver, pluss litt oregano. Akkurat som maten jeg elsket på Roskilde. Bare at hjemme er det billigere å lage det. Og jeg orket ikke begge halve. Kun den ene, pluss den andre halve. Jeg er mett. Jeg er nervøs. Jeg smågruer meg til jeg skal møte han, men jeg klarer det. En liten joint, litt deilig musikk så har jeg det fint. Det er sol ute i dag. Solbriller passer fint.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar