I natt hadde jeg et mareritt. Tragisk nok så handlet det om at jeg hadde overspist og gikk opp i stedet for ned. Jeg våknet i panikk og måtte kjenne etter. Jeg hadde ikke spist noe mer enn den salaten og det rundstykket jeg spiste i går. Heldigvis. Vekten min er i dag 60,7. 700 gram til så er jeg på 60. 800 gram til så er jeg på 59. Jeg gleder meg kjempe masse. Jeg har ikke sett 50 tallet siden jeg gikk på ungdomsskolen. Can't wait.

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar