onsdag 9. februar 2011

Wednesday

I dag er det endelig onsdag. Onsdagen jeg skal være med venner, røyke meg stein og bare kose meg. Dette skal bli en bra dag!

Siden 1. januar har jeg gått ned 6,2 kg. Ingen ser det, og jeg ser det ikke selv. Hvordan kan 6,2 kg ikke synes?
Noen ganger / de fleste ganger føler jeg meg slik:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar