mandag 7. februar 2011

Selvskading

.. Er en avhengighet. Jeg var avhengig. Jeg elsker å se blodet mitt piple fram fra kuttene. Det er 3 år siden jeg kuttet meg sist. Innsiden av låret. Arret er der fremdeles, i motsetning til mange av de andre. Jeg kuttet opp begge underarmene mine, store deler av overarmene, magen, bena, føttene, halsen og litt på kinnet. Attention whore var det jeg var. Selvfølgelig følte jeg en viss smerte inni meg og en nytelse da jeg kjente kniven / saksa / linjalen / neglen kutte huden min, men og kutte seg så mye var teit. Så kom jeg til det punktet hvor en venn av meg ba meg slutte. "Aldri i livet!" sa jeg. Jeg elsket smerten, nytelsen og synet av blod. Jeg kuttet meg mindre og mindre. Etterhvert fikk jeg meg kjæreste og jeg ble mer stabil. Kuttet meg kun 1 gang. På innsiden av låret. Det er sist gang jeg kuttet meg med vilje.
I dag, etter alt som har skjedd og ikke skjedd så føler jeg en viss trang til å gjøre det igjen. Kjenne den kalde, skarpe saksa rive i huden min. Nytelse. Men jeg har funnet noe som er bedre enn selvskading, som kan gi like mye smerte kombinert med nytelse. Det heter sex. Røff og hard sex. BDSM.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar