onsdag 16. februar 2011

Win

Jeg vil vinne smykke fra kolleksjonen til A&C som kom ut 14.februar.
http://basta.blogg.no/1297778391_vinn_smykke_fra_kolle.html som har konkurransen.

La meg vinne, vær så snill!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar