Jeg våknet for drøyt en time siden. Gikk ut. Tok meg en sigarett og hva ser jeg? Jo! Det snør. Igjen. Jeg er lei av all snøen nå. Fjern alt sammen og gi meg sommer og lette klær.
Sånn ellers føler jeg meg mega dritt i dag. Jeg spiste alt for mye i går og vekten viste 0,9 +. Æsj. Velkommen til kun et måltid i dag. Et måltid med fisk. Jeg gleder meg.
Sånn ellers føler jeg meg mega dritt i dag. Jeg spiste alt for mye i går og vekten viste 0,9 +. Æsj. Velkommen til kun et måltid i dag. Et måltid med fisk. Jeg gleder meg.

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar