Jeg håper ikke jeg legger på meg til i morgen. Jeg håper virkelig ikke. Jeg dør om jeg gjør det. Jeg har gått hele dagen uten mat, kun vann og kaffe. Så kom jeg hjem rundt halv 1 og fikk middag. Potetmos og 2 pølser. Selvfølgelig følger sprøstekt løk og ketchup (uten sukker!) med.. Jeg håper ikke jeg går opp. Hvis jeg går opp så skal jeg bare drikke vann i morgen. FML.

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar