I dag kunne jeg sove lenge. Fantastisk! Jeg stod opp, lagde frokost = wok med kjøttdeig og nudler + en kiwi. Restemat er digg. Senere gikk jeg ut for å ta bilder, men det finnes ikke inspirasjon i mitt hode for øyeblikket. Jeg ville mest ta masse bilder av meg selv, men jeg orket ikke stresset med å gå fram og tilbake og stille inn kameraet. Dessuten skal jeg bli tynnere først.
Jeg spiste pizza i dag. 2 ekle, fettete pizzastykker med skinke og pepperoni. Jeg tenkte å holde meg til et, men alle stirret sånn på meg. 2 pizzastykker. Hva gjør vel det? Jeg ble kvalm etterpå, men jeg spyr ikke, med mindre jeg er dritdårlig og virkelig må spy. Jeg vil ikke ødelegge de fine tennene mine som det tok 4 år og fikse. Jeg holdt pizzaen på plass, drakk ekstra mye vann og en kopp kaffe. Pluss et par-tre sigaretter.
I morgen, eller i dag. 5.februar i hvertfall. Jeg skal møte han. Jeg gruer meg. Jeg gleder meg. Jeg har følelsen av at jeg ikke burde gjøre det. Jeg vil gjøre det. Jeg vil snakke med en som jeg vet jeg kan snakke med. En jeg føler meg trygg på. Men det er feil. For meg blir det feil. Jeg burde egentlig bare holde avstand og drikke meg full og røyke meg stein hver dag. Jeg klarer ikke, jeg må møte han.
Jeg kommer til å være kjempe nervøs. Og nervøs betyr at jeg må røyke en joint før jeg møter han. Håper det blir sol, så slipper det å se så dumt ut der jeg går med solbriller.
Jeg spiste pizza i dag. 2 ekle, fettete pizzastykker med skinke og pepperoni. Jeg tenkte å holde meg til et, men alle stirret sånn på meg. 2 pizzastykker. Hva gjør vel det? Jeg ble kvalm etterpå, men jeg spyr ikke, med mindre jeg er dritdårlig og virkelig må spy. Jeg vil ikke ødelegge de fine tennene mine som det tok 4 år og fikse. Jeg holdt pizzaen på plass, drakk ekstra mye vann og en kopp kaffe. Pluss et par-tre sigaretter.
I morgen, eller i dag. 5.februar i hvertfall. Jeg skal møte han. Jeg gruer meg. Jeg gleder meg. Jeg har følelsen av at jeg ikke burde gjøre det. Jeg vil gjøre det. Jeg vil snakke med en som jeg vet jeg kan snakke med. En jeg føler meg trygg på. Men det er feil. For meg blir det feil. Jeg burde egentlig bare holde avstand og drikke meg full og røyke meg stein hver dag. Jeg klarer ikke, jeg må møte han.
Jeg kommer til å være kjempe nervøs. Og nervøs betyr at jeg må røyke en joint før jeg møter han. Håper det blir sol, så slipper det å se så dumt ut der jeg går med solbriller.

Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar