torsdag 24. februar 2011

Hell yeah

I mars når jeg får penger igjen, skal jeg kjøpe enten YellowCaps eller ThermaPower. Jeg vet ikke hvem som funker best, så jeg leser meg litt fram. Jeg skal ned de resterende (totalt) 6,7 kgene. 6,7 er ikke mye. Jeg har jo allerede gått mer enn 6,7 kg og det er på en måned og 23 dager. Klisjè å begynne 1.januar? Ja, men denne sommeren skal bli best! Om 1 måned. 24 mars skal jeg veie under 60. Skal skal skal.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar