søndag 13. februar 2011

'ELLO

Beklager mitt fravær. Dere forstår vel at jeg har vært opptatt med jobb og slike ting? Var det jeg trodde..

I går var en fantastisk dag. Jeg kjøpte meg et bur og ting til dyra. Ja, jeg skal få dyr! Hvordan kan dere se på tirsdag eller onsdag, når de kommer. Jeg gleder meg kjempe masse! Har jo aldri hatt noen form for dyr tidligere.
Sånn ellers i går var jeg på jobb en liten stund og røyket med et par kompiser og var ikke hjemme før klokken 1, og sov til klokken 12 i dag morges. Gratulerer med morsdagen, mamma!
Jeg skal lage muffins etterpå. Hva skal dere gi moren deres?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar