lørdag 19. februar 2011

Yes, I'm burning

I dag stod jeg tidlig opp. Tok solarium, ble kjempe solbrent, men nå er det helt ok. Ser litt brunere ut i ansiktet i hvertfall, og det er bra! Kjøpte med meg 3 par bukser fra cubus. 3 basic til prisen av to, vet dere. Det ble en svart, lyserosa og en beige. Nam nam nam.
Jeg møtte på en kompis jeg ikke har sett på 1 måneds tid og han spurte om jeg hadde gått ned i vekt. Ja! Jeg har gått ned 8 kg, tenk! Han så det på ansiktet mitt. Smalere og kinnbena syns bedre. I tillegg til flatere mage. ENDELIG har noen sett det! Takk og lov.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar