Walk the hard way
mandag 7. februar 2011
Filmanbefaling #2
SAW filmene er min anbefaling i dag! Alle sammen. SAW 1-7. Jeg elsker alle sammen.
Om dere ikke har sett de / alle sammen.. SE DE! De er groteske, deilige, ekle, syke og fete! Dessuten er Jigsaw / John Kramer (Tobin Bell) jævlig fet.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar