mandag 7. februar 2011

I did it

Jeg fjerna bildene av han og meg. Jeg tok de vekk. Det føles litt lettere. Nå kan jeg faktisk se meg rundt uten å tenke minner.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar