Walk the hard way
mandag 7. februar 2011
I did it
Jeg fjerna bildene av
han
og meg. Jeg tok de vekk. Det føles litt lettere. Nå kan jeg faktisk se meg rundt uten å tenke minner.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar