onsdag 2. februar 2011

Night

Møtet på jobben gikk fint bortsett fra at de serverer potetgull og brus, i stedet for frukt og vann. Jeg drakk 1 kopp kaffe og så på de andre forsyne seg med potetgull og brus. For jeg vil ikke bli feit. Denne måneden skal jeg gå ned 4 kg til, om jeg ikke klarer mer. 4 kg, hva er vel det? Det syns sikkert ikke en gang. Kan ikke si de 5 kg jeg har gått ned til nå syns. Jo, de syns faktisk litt. Bittelitt på puppene mine som er blitt noe mindre. Hvorfor kan ikke lårene mine bli mindre først? Eller kjærlighetshåndtakene mine? Eller hva med bollekinna mine? BLI MINDRE ALT SAMMEN! Jeg vil ikke være stor lengre.

I morgen skal jeg opp klokken 5. Fuckings klokken 5. Jeg kommer til å dø. Bra jeg liker morgendusj og kaffe. Jeg tror ikke jeg kunne overlevd uten.
Også skal jeg kanskje møte han. Om han kan. Om han vil. Om han gidder. Om han bryr seg.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar