søndag 13. februar 2011

Konkurranse

Jeg har aldri vært med på noen blogg-konkurranse tidligere, fordi jeg har så uflask, men siden sjansen først byr seg og jeg kan vinne GHD Ghd IV Styler - Pink Limited Edition på auroragude.blogg.no så er det verdt en sjanse! Jeg syns jeg burde vinne fordi jeg har så satans uflaks når det kommer til konkurranser, og fordi jeg trenger en ny rettetang siden min holder på å falle i fra hverandre. Jeg er jo også "avhengig" av rettetang siden jeg har kort bob, og det er ikke noe fint når håret bestemmer seg for å bli krøllete. Rettetang til folket!
Bilde av det jeg kan vinne, om jeg har flaks. 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar